Mesej soalan??






1.
Berikan sy 1 nme pggln:
Adkah sy sombong?:
Nasihat untuk sy?:
Benci or syg sy?npe?:
Dimana 1st time kte jmp?:
Pe tanggapan awak thadap sy bla ptma kli tgk sy?:
Perwatakan sy yg baik?:
Perwatakan yang buruk?:
Ssuatu yg buatkn awk igt sy?:
Lagu pe yg bt awk ingt sy?:
Bile last sy bt awk nngis?:
Bile last sy bt awk ktwe?:
Kalau ade msa nk jmp sy lg x?:
Ape name sy dlm nset awk?:
Awk nk sy jd ape tuk awk?:
Siapa sy d hati awk?:
<sy tunggu awk reply>

2.
Isikan:
Gelaran sy bg awk?:
Lagu sesuai utk sy?:
Hadiah utk sy?:
Awk nk sy jd ape tuk awk?:
Nasihat utk sy?:
Benci/suke sy?:
Knp?:
3. (macam ni pun ade..)

Edit msg ni dan tandakan (x) pd mn2 yg berkaitan dgn sy..IKHLASSS!!
()baik
()jahat
()cute
()hodoh
()gemuk
()bijak
()bangang
()nakal
()manja
()kemas
()selekeh
()megada2
()membosankan
()kelakar
()peramah
()menyenangkan
()hipokrit
()gatal
()pemalu
()selamba
()control cun
()penakut
()rendah diri
()romantic
()keras kepala
()kuat cemburu

*tak ke banyak tu ==’


4. dan banyak lagi., macam ‘Kalau awak ade 3 pilihan perkataan kpd sy, ape awk akan katakan’..dan ‘siapa saya pada awak?’> cth: TEMAN(kirim balik mesej ni).. huhu macam kan.

Korang pernah simpan tak mesej camtu? Pernah tak korang hantar or korang terima mesj jenis camtu? Jenis mesej camni interesting gak. Bagi aku, mesej camni nak orang hargai kita atau kita menghargai orang lain. Dan kita dapat tahu pendapat kawan2 terhadap kita ni kan. Tapi, ade jugak yang balas mesej tu x jujur. Rase2 ade tak? Hehe Yela sekadar nak ambik hati je kawan yang hantar tu. Tapi terlalu jujur pun ade jgk J Kalu soalannye ‘benci/suke saya’ , ‘nape’.. mesti sender dah tahu jawapan nye ~ kekeke~ Ni kalau terjadi kt sender pmpn and receiver nye lelaki.  Bila dah terima jawapan nye ‘mesti la suka’, ‘sebab awak cantik/hensem’. Kekeke~ Emm, mau nye tak terabur gigi senyum2 sensorang..

Dgn mesej ni gak, dapat kita cermin kan diri. Yela, kawan kan bagai cermin tuk kita. Huhu Dari kawanlah kita ni tahu kita ni jenis yang macam mana, Paling bestnye antara si makwe and si pakwe. Si makwe ni hantar mesej tu kat si pakwe. Tambah sayanglah si makwe tu kt si pakwe. Mana taknye, segala kata pujian abis dilemparkan kat si makwe. Si makwe pun.. senyum tak ingat dunia. Sweetlah kan kononnye.. ^^

Tapi, rase geram pun ade sebab bila kita hantar kat orang tu. Dia tak balas. Jangan dimarah, mungkin dia masih pikir nak bagitahu ape. Huhu~


Btw, sume tu untuk berseronok aje kan.. ^^ jgn sampai ade yang terasa lak, sian kt kawan kite tu.. =>


2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...