Cuti. Ape boleh buat..

Assalamualaikum.

Hai. sekarang ni dah  39 hari aku cuti duk kat umah. tiga + sembilan. hambik..siap kira hari lagih. hehe tapi takde apelah. just ape yang aku nak cakap aku takde buat ape pun kat umah. T_T keje pun tidaklahh. and, yang paling penting aku boleh kira berapa kali je aku keluar rumah nih. tak termasuk balik kampunglah. =>
Rumah lah shelter yang paling selamat, aman, sentosa, tenang, best giler..... tapi tu lah boring jugak kekadang. member2 uitm ade gak yang mesej ngan aku. roomate pun.. ade jugak yang menyombong dengan aku. TAKPE2. ^^ ape pun, aku tetap ingat oranglah, mimpi agih tu.

btw, cuti pun ade lebh kurang sebuln laggi nih. ade kawan aku yang keje, p jalan2 luar negerii, ambik upah magasuh baby hehe ,memanjakan perut dengan makanan dan tido dari malam ke awal pagi. aku pun same lah tu. hah, cuti ni pun aku dapat gak jumpa geng2 sekelas aku dulu. 5 gamma. p malam g lepak2 makan satay. tapi tak ramai lah yang boleh join. keluar pun dah ngan kereta, dulu semua bawak moto je. advance la kan. best lah. oh ye dalam mase aku cuti ni, banyak plak games eh. bOla la. ^^ best oo tengok bola ngan famili. aku menjerit pun tak sedar. tapi kalau sedar pun, (eh kuat nye aku, huhu). mak aku paling best kalau dia komen. hehe habis dia cakap.. -0ohh bola tinggi... ahh, skittt agih.. hah ghadar2... - camtu pun jadilah..

Macam2 lahh.. tapi yang penting dapat balik umah, makan! and relaxx... makan tu, mak aku cakap
" kalau duk kat asrama, sekali sehari je boleh makan, kat umah boleh makan sokmo " hehe. Alhamdulillah. kepada awak-awak, selamat bercuti semua. :)
     
                                                                               

# kalau ade sumur di ladang boleh kita menumpang mandi, 
kalau ade umor yang panjang boleh kita berjumpa lagi.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...