Seronok Tengok Senior Konvo

Assalamualaikum. Bestnye konvo. Dapat kumpul ramai-ramai. Jumpa kawan-kawan lama. Maybe. Semalam, yakni 11 November 2013, geng senior uitm machang konvo. Mesti best. Aku tercari-cari nak tengok gamba konvo dorang. So, sempatla aku chatting dengan senior kegemaran aku ni. Ehem. :) Muhammad. Tanya dia macam mana konvo, best tak. Excited ! . Aku kenal dia dari part 1 ke part 2 macam tu. Part 2 kot sebab dia yang bagi buku-buku part 3 kat aku, :) Free kot. Dia sekarang kat UiTM Johor ambik degree dalam record. Berlambak jugak soalan aku tanya  kat dia. Alhamdulillah dapat tengok senior-senior IM dan kos yang lain konvo. In sha Allah, kalau ada umur yang panjang bolehla merasai hari konvokesyen. Nak bagi family aku rasa apa yang aku rasa selama belajar kat Uitm dan berkongsi kegembiraan. Eh boleh ke? Boleh la. 

Btw, pernah la jugak pergi majlis konvo institusi lain, Tapi mesti tak sama dengan Uitm. Aku pernah pergi yang kakak aku punye konvokesyen KIST. Boleh tahan lama jugak menunggu. Semua family aku pergi la. Lima orang je la. Ma dengan abah masuk dewan, aku dengan adik tunggu punye tungu kat luar tu, Hm. Merasa la jugak. Tapi, aku nak jugak rasa konvokesyen Uitm ni, In sha Allah.  



p/s: Ape pun, tahniah semua yang berkonvo dan selamat maju jaya. :D





2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...